Reči, da je Helia nastala kot garažno podjetje, bi bilo malo pretiravanje. Dejstvo je, da je Helia začela delovati v znani blejski slaščičarni :)
Ko smo ustanovili podjetje pred več kot dvajsetimi leti, smo imeli dovolj denarja samo za registracijo podjetja in plačilo zahtevanega pologa. Denarja za karkoli drugega ni bilo, zato smo se "zaposleni" prve tri mesece vsak teden sestajali na kavi v slaščičarni. Ko smo zaslužili svoje prve tolarje, smo jih takoj vložili v "pisarniški prostor", kjer je na šestih kvadratnih metrih pet let kraljevala naša zvesta Saša. V tistem času smo tudi kupili prva kolesa - šest kosov in počutili smo se kot veliki fantje in resna agencija. To so bila "železna" kolesa Peugeot. S slavno družbo, ki je bila prva v zgodovini masovno proizvajala kolesa v serijah, smo sodelovali dokler se ni za vse čase končal njihov program kolesarjenja.
Danes so naši prostori sto krat večji in imamo več kot štiristo koles v naših skladiščih.
Organiziramo kolesarske in pohodniške ture po vsej Evropi za slovenske stranke ter kolesarske / pohodniške ture po Sloveniji za naše tuje goste. Goste štejemo v tisočih ;)
Naša pisarna v Bledu je odprta od ponedeljka do petka med 8:00 in 16:00, ob sobotah in nedeljah smo zaprti, vendar smo na voljo, če nas potrebujete.
Licenca
Licenca turistične agencije
Licenco za opravljanje dejavnosti organiziranja turističnih aranžmajev št. 421 in agenta št. 422 na podlagi odločbe Ministrstva za gospodarstvo izdala Turistično gostinska zbornica Slovenije (odločba).
Zavarovanje podjetja
Zavarovanje insolvenčnosti
Ste že kdaj slišali, da so potniki, ki so si svoje počitnice skombinirali sami na spletu, morali po zelo dragih cenah še enkrat kupiti in plačati nove letalske vozovnice, ker je njihova izbrana letalska družba medtem zašla v finančne težave? No v primeru nakupa vaših potovanj pri nas, se vam to ne more zgoditi, saj ste v takih primerih ustrezno zavarovani.
V primeru likvidnostnih težav organizatorja, ki v skladu z veljavno zakonodajo nastopijo v primeru, ko je organizator potovanj nesposoben pravočasno izpolnjevati pogodbeno dogovorjene obveznosti, potrošnik pozove organizatorja potovanj, da v roku 48 ur zagotovi izpolnitev pogodbenih obveznosti in za to predloži ustrezno dokazilo. V kolikor po poteku navedenega roka obveznosti niso izpolnjene, potrošnik kontaktira asistenčni center, ki v nadaljnjih 72 urah zagotovi povračilo stroškov, skladno z jamstvom po veljavnem Garantnem pismu za zavarovanje likvidnostnih težav.
Podatki o veljavnem Garantnem pismu za zavarovanje likvidnostnih težav organizatorja potovanj in podjetij, ki omogočajo povezane potovalne aranžmaje:
Številka garantnega pisma in datuma veljavnosti: TK49901459647, velja do 31.12.2020
Izdajatelj jamstva (garant): Zavarovalnica Triglav, d.d., Miklošičeva 19, 1000 Ljubljana
Predmet zavarovalnega jamstva: jamstvo za povračilo vseh plačil, ki so bila izvedena s strani potrošnika ali v njegovem imenu, če posamezne potovalne storitve niso bile izvedene zaradi likvidnostnih težav organizatorja potovanj.
Podatki o asistenčnem centru na Zavarovalnici Triglav, d.d., ki zagotavlja potrošniku asistenčno storitev v primeru likvidnostnih težav organizatorja potovanj:
Zavarovalnica Triglav, d.d. Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana, Enota za odnose s strankami, Asistenčno - storitveni center, telefonska številka: 080 2864, za klice iz tujine: +386 2 222 2864
Jamstvo velja za povračilo vseh plačil, ki so bila izvedena s strani potrošnika ali v njegovem imenu, če posamezne storitve niso bile izvedene zaradi likvidnostnih težav organizatorja potovanj.
Kontaktni naslov Zavarovalnica Triglav d.d., telefonska številka 080 2864